Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ برابر با  ۱۶ می ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸  برابر با ۱۶ می ۲۰۱۹
بیانیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

بیانیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

در حمایت از جنبش دانشجویی

 

نان، کار، آزادی، پوشش اختیاری

 

 دانشجویان بارها اعلام داشته اند  فرزند کارگرانیم کنارشان میمانیم   این گفته تنها بیان یک شعار نیست بلکه  یک واقعیت انکار ناپذیر است که اکثریت دانشجویان، فرزندان کارگران و زحمتکشان در ایران هستند.  دانشجویانی که بعد از فارغ التحصیل شدن با داشتن مدارک دانشگاهی به خیل وسیع کارگران بیکار خواهند پیوست.  جنبش دانشجویی در ایران همیشه حامی ، مدافع و از متحدان جنبش کارگری ایران بوده است. دانشجویان  بخصوص در سال های اخیر یکی از حامیان سرسخت جنبش کارگری  بوده و در صورت امکان در تجمعات اعتراضی کارگران حضور فعال و پر رنگی داشته اند.

 

در تاریخ  ۲۳ اردیبهشت ماه، تعداد قابل توجهی از دانشجویان در تهران در دفاع از "پوشش اختیاری" و در دفاع از مطالبات نیمی از افراد جامعه، یعنی زنان ، دست به تجمع مسالمت آمیز زدند که متاسفانه طبق روال معمول مورد حمله مخالفان آزادی قرار گرفت.  اعتراض دانشجویان در دفاع از مطالبات صنفی و بر حق ، شایسته بیشترین حمایت هاست.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ضمن حمایت از خواست دانشجویان، سرکوب جنبش دانشجویی را محکوم کرده و همصدا با خواهران و برادران دانشجو تکرار خواهیم کرد:

 

نان، کار، آزادی، پوشش اختیاری

 

زنده و گسترده تر  باد اتحاد و همبستگی جنبش دانشجویی با جنبش کارگری در ایران.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©